Meerburg Darts

Meerburg is meer dan alleen voetballen. Naast het voetbal hebben wij ook tal van activiteiten waar je aan kunt deelnemen. Zo hebben wij een actieve dartgroep die in een dartcompetitie uitkomen. Enthousiaste pijlgooiers die regelmatig bij elkaar komen om de dubbel 20 proberen te raken en het liefst drie keer achter elkaar. Wil je meer weten over het darten bij Meerburg, meldt je dan bij Peter van der Heijder via [email protected].
Blijf op de hoogte van de laatste nieuwsitems over darts lees dan hieronder gerust verder.

Oliebollen Darttoernooi

14 december 22:00  De 17e editie alweer van het leukste darttoernooi in de regio West 2. 60 deelnemers nemen het tegen elkaar op om als winnaar het toernooi af te sluiten. Speciaal voor leden en aanverwanten. Heb jij je pijlen geslepen, ben jij de volgende MvG? Laat het Peter van der Heijden dan weten via de lijst in de kantine, E-mail [email protected] of bel op 06 29 28 27 32.meer »

195x gelezen

Darts: Winst en verlies(je) Meerburg teams.

8 maart 11:00  In de 19e speelweek speelden Goeie Laatste! en Wat De Pot Shaft weer een thuisduel. Resultaat: winst voor de 1e en nederlaag voor de 2e.meer »

609x gelezen

Darten: Weer zeges Meerburg teams

22 februari 12:00  In de uitwedstrijden tegen resp. Rijnland Boys en FPTL 2045, behaalden zowel Goeie Laatste! als Wat De Pot Shaft, weer een overwinning. De 1e was krap en de 2e victorie, was groot!meer »

483x gelezen

Darts: Meerburg teams boeken overwinning.

15 februari 13:45  In de 17e spelweek troffen Goeie Laatste! en Wat De Pot Shaft, 2 regiogenoten. Resp. de Snipers en ook De Dikke Mug moesten hun meerdere erkennen in de Meerburgers. meer »

548x gelezen

Darts: Goeie Laatste! klopt koploper en ook winst Wat De Pot Shaft.

7 februari 0:00  Op maandag 3-2 speelde het Goeie Laatste! team bij voetbalvereniging Alphia, om daar de plaatselijk Tigers te bestrijden. Na de 1e wedstrijd die met 4-5 verloren ging, was het tijd voor revanche…WDPS speelde de derby in het dorp. meer »

532x gelezen

Ga naar archief