Terrein en Onderhoud

De accommodatiecommissie valt rechtstreeks onder de voorzitter van het bestuur en deze commissie draagt zorg voor het beheer en onderhoud van de gebouwen, voetbalvelden en technische installaties van Meerburg. Voor dit bestuurslid geldt dat beheer en onderhoud tot zijn primaire taakgebied behoren en de supervisie heeft over zijn commissie; kan tevens contact zijn voor (een paar) andere commissies (zie takenlijst)

Doel van de commissie

Dragen zorg voor het beheer en (schoonmaak)onderhoud van de materialen op en rond de velden zoals de boarding, dug-outs, doelnetten, trainingsdoelen, scorebord, (oefen)spelmateriaal, de belijnings-(materialen), veldverlichting.

Bereiken van ons doel

Door de controle op de schoonmaak, beheer van kleedkamers opslagruimte(n) en andere ruimten (zoals het ballenhok) in het clubgebouw die specifiek beschikbaar zijn voor onze vereniging houden ze de boel netjes en heel. Ze  maken ook onderhoudsschema’s voor zowel groot als klein onderhoud. De commissieleden zien toe op de omgang van alle in hun beheer zijnde materialen en organisaren samen met de vrijwilligers operationele onderhoudstaken. Onderhouden ook contacten met de gemeenten, stichting en andere belanghebbenden van het sportpark over (het optimaliseren van) het onderhoud en eventueel herstellen van schade aan velden en het gebruik van het complex als zodanig.

Is er een klein gebrek, zoals een verstopping of een kappotte lamp?
Is er een gebrek aan het gebouw, kan een deur niet meer op slot of is het dak lek?
Zit er een gat in het veld, ontbreekt de belijning, is het doelnet kapot of zijn de bosschages te groot?
Is er een defect aan de CV installatie of douche installatie?
Weet je niet bij wie je moet zijn?

Neem dan altijd contact op de [email protected] of vul het formulier in op de website