Sponsorcommissie

De sponsorcommissie heeft ten doel het (verder) professionaliseren van de manier waarop met fondsenwerving binnen onze voetbalvereniging wordt omgegaan. De fondsenwerving wordt gebruikt om te investeren in het eerste elftal, de jeugd, de faciliteiten in en om het veld en de relaties tussen sponsoren onderling. De sponsorcommissie werkt tevens samen met de business club van Meerburg.

De sponsorcommissie zal zich inzetten om huidige sponsors te behouden en nieuwe sponsors te verwerven. De commissie houdt de contracttermijnen van de huidige sponsoren in de gaten en voert besprekingen samen met de huidige sponsoren over contractverlenging en vernieuwing van de lopende contracten. Voor alle sponsorvormen wordt er naar gestreefd om zoveel mogelijk meerjaren overeenkomsten te sluiten waarin mogelijk ook een indexering wordt opgenomen. Dit geeft voor alle partijen duidelijkheid.

Daarnaast neemt de persoonlijke aandacht voor een (potentiële) sponsor een belangrijke plaats in. Naast het werven van sponsors is het verzorgen van een goede relatie met de sponsors een taak van de sponsorcommissie waarin ook het bestuur van Meerburg een rol speelt. Iedereen is welkom en elke vorm van sponsoring wordt enthousiast ontvangen. Suggesties van de kant van de sponsor zijn van harte welkom en de win-win situatie staat voorop!

Ook zijn we inmiddels weer begonnen met het werven van nieuwe sponsorcommissieleden. Kijk hier voor de vacatures