Club TV

Club TV is onderdeel van het CMS Voetbalassist in samenwerking met Usportfor en toont hier o.a. livestreams van wedstrijden op het eerste veld. Dit kan een wedstrijd zijn van ons eerste maar ook een wedstrijd om een kampioenschap van welk elftal binnen Meerburg dan ook.

Op de livestreams uitzendingen kunnen we:

• Voor maximaal vier sponsoren hun logo tonen tijdens iedere livestream wedstrijd. Voor een seizoensprijs van 750 euro per sponsor staat jouw logo bij iedere uitzending in beeld. Als dat gaan unieke kans is om in beeld te komen.
  • Ook kunnen we op termijn een abonnement inrichten zodat je altijd kunt terugkijken naar de gespeelde wedstrijden.

Ben je voor nu in kader van de sponsoring geintresseerd mail de sponsorcommissie via [email protected]