Vrijwilligersmodule

Beheer vrijwilligersmodule

Dit is een hele krachtige module waar alle taken binnen de club vastgesteld kunnen worden en toegewezen kunnen worden aan leden of teams. Op de website is een planningrooster met daarin alle vrijwilligerstaken. Deze kan nog verder uitgebreid worden. Leden kunnen op hun mobiel of via hun computer zichzelf inroosteren voor bardiensten of andere vrijwilligerstaken.

Een aantal mogelijkheden:

• Een vrijwilliger kan zichzelf inroosteren op een taak wanneer het schikt (zelfroosteren)
  • U kunt taken verplicht stellen of niet (een lid moet dan een minimaal aantal punten behalen)
  • Onderling taken wisselen
  • Herinneringsmails uitsturen per pushnotificatie en email
  • Omdat deze module is gekoppeld aan het ledenbestand heeft u altijd een kloppende vrijwilligersadministratie.
  • Lid kan inloggen op een dashboard voor een overzicht van zijn/haar taken
  • Familieregelingen / Ouder participatie
  • Vrijwilligersbeheer waaronder het kunnen inzien van vragen van de vrijwilligers
  • Met een druk op de knop alle openstaande taken toewijzen
  • U heeft een overzicht van beschikbaarheid, verhinderingen en hoeveel uur men al heeft gewerkt/taken heeft voltooid
  • Zoeken in de vrijwilligersdatabase naar een loodgieter, ict-er, timmerman, et cetera
Kijk hier voor een instructiefilm voor de beheer modulen en al zijn functionaliteiten. Je moet wel in het CMS kunnen om de video de zien.