Lidmaatschap

WAAROM JUIST BIJ RKVV MEERBURG LID WORDEN?

RKVV Meerburg is niet ‘zomaar’ een club! RKVV Meerburg is een club waar je welkom bent en iedereen zich thuis voelt. Met als belangrijk thema prestatie is mooi plezier is belangrijker. Maar RKVV Meerburg onderscheidt zich ook op vele andere factoren van andere verenigingen om ons heen. Gesteund door onze hoofdsponsor Meerburg Businessclub & ING maken we het onderstaande waar...

Goede randvoorwaarden:

• Tenue (in bruikleen) voor alle spelers en speelsters, dankzij het kledingplan
  • Gratis WIFI
  • Sportmogelijkheden (participatie tijdens de trainingen) voor ouders tijdens de training van hun kind
  • Een goed georganiseerde organisatie
  • 10% korting bij sport 2000 Leiderdorp
  • Een uniek voetbalkamp voor jongens en meisjes
  • Goede sportmaterialen en faciliteiten
  • Altijd kunnen sporten dankzij 3 kunstgrasvelden (waarvan er twee vernieuwd zijn in 2019 met kurk)
  • Ook in de training loze uren de mogelijkheid te voetballen dankzij het semiopenbaar openstellen van het terrein en de velden op dag en avonduren.
  • Ook voetballen buiten KNVB-verband, door een 35+ trainingsteam op iedere vrijdag.
  • 2 weken gratis proeflidmaatschap voor de jeugd

Aandacht voor jouw voetbaltalenten:

• Een goede en bij vlagen professionele jeugdopleiding
  • Geschoolde selectie-trainers
  • wedstrijdbeelden en mogelijkheid tot annotatie van wedstrijden op hoofdveld
  • Ondersteuning voor niet-selectietrainers dankzij VTON app.

Aandacht voor jouw persoonlijke talenten:

• Ontdek jouw organisatietalenten door aansluiting bij verschillende (vrijwillige) commissies
  • Loop je (maatschappelijk) stage bij RKVV Meerburg
  • Volgt een opleiding via RKVV Meerburg, bijvoorbeeld een trainersopleiding of scheidsrechtersopleiding of begeleidingsprogramma (coaching) als vrijwilliger (teammanager, trainer, scheidsrechter, lijnrechter, kantinemedewerker et cetera)
  • De mogelijkheden vrijwilligerstaken te doen die passen bij jouw agenda, tijd, interesses en talenten en die goed staan op je CV
  • Ondersteuningsmogelijkheden wanneer jij je inzet voor een goed doel
  • De mogelijkheid om werkervaring op te doen bij één van onze (hoofd) sponsoren

Sporten in een veilig sportklimaat:

• Alle bij jeugd betrokken vrijwilligers beschikken over een VOG
  • EHBO/BHV en een AED aanwezig
  • 2 professionele vertrouwenspersonen
  • een financieel vertrouwenspersoon
  • Een hoog aangeschreven sportiviteit en respect beleid

Beleving!

• Op zondagochtend spelen de allerjongsten in de Champions League een toernooicompetitie.
  • regelmatig Livemuziek in de 3e helft bij thuiswedstrijden van RKVV Meerburg
  • Een sfeerterras met activiteiten rondom de thuiswedstrijden van RKVV Meerburg
  • Een gevarieerd aanbod van de keuken en bar
  • Ontmoet andere enthousiaste sporters op de velden van RKVV Meerburg
  • Aandacht voor verbinding, waardering en persoonlijk contact
  • Diverse evenementen door het hele jaar heen
  • Verbonden zijn aan een maatschappelijk betrokken club
  • Een Businessclub voor ondernemers in de regio
  • Altijd aandacht en waardering voor onze vrijwilligers

KLEDINGPLAN!

RKVV Meerburg heeft een kledingplan, waardoor alle leden voorzien worden van een RKVV Meerburg tenue.

Word lid van onze vereniging en deel de beleving door het invullen van ons digitale inschrijfformulier. [Linkje]

Kijk hier voor meer informatie over contributie, wijzigen contactgegevens en opzegging.

JEUGDSPORTFONDS/ STICHTING LEERGELD

In Zoeterwoude en omliggende gemeenten zijn het Jeugdsportfonds en /of de Stichting Leergeld actief. Deze organisaties kunnen voor kinderen van 4 tot 18 jaar uit gezinnen die weinig te besteden hebben het lidmaatschap betalen van (bijvoorbeeld) een sportclub.

Heeft u vragen naar aanleiding van onderstaande?

Joke Lips onze ledensecretaris staat u graag te woord mail: [email protected]