Club van 100

De Club van 100 is voor leden en niet-leden die onze vereniging een warm hart toedragen. De Club van 100 investeert in de jeugd van onze vereniging. Samen bouwen we aan een nog mooiere vereniging. Als lid van de Club van 100 nodigen we je ook uit om ideeën aan te dragen voor initiatieven waarvoor de bestaande begroting niet altijd de middelen beschikbaar zijn. Je beslist ook mee in de keuze van activiteiten en trajecten die uitgevoerd gaan worden.

Je naam of bedrijfslogo komt dan op een bord dat centraal in ons clubhuis hangt en wordt ook vermeld op de Club van 100 pagina op de website van Meerburg. Daarnaast ontvang je een uitnodiging om de eerste en de laatste thuiswedstrijd van Meerburg 1 als gast bij te wonen. Je wordt minimaal twee keer per jaar door middel van een nieuwsbrief geïnformeerd over de stand van zaken over geplande en lopende activiteiten. Ook wordt er eens per jaar een gezellig avond/activiteit georganiseerd om daarmee de onderlinge samenhang onder de leden van de Club van 100 te bevorderen.

Belastingvoordeel:

De Club van 100 brengt ook belastingvoordeel mee op basis van een periodieke schenking. Het gaat bij een periodieke schenking van een vast bedrag. Meer informatie over de aftrekbaarheid van de periodieke gift vindt u op de website van de Belastingdienst.

Het lidmaatschap:
Deelname is per kalenderjaar en wordt stilzwijgend verlengd. Opzegging van het lidmaatschap kan schriftelijk of per email, uiterlijk per 1 november. Ook lid worden van de Club van 100. Dat kan heel eenvoudig door dit formulier in te vullen.

Wij gingen jullie al voor:

Pierrot Bloemen - Jos Boere Cees de Rooij
Tijssen Goed voor Dieren Gebroeders Paulides