Aanmelden nieuw lid

Inschrijfformulier lidmaatschap

Wilt u eerst meer informatie over het (proef)lidmaatschap stuur dan een mail naar Joke Lips : [email protected]

Tip bij invullen formulier:
Als u bij het versturen van dit formulier een foutmelding krijgt, lees dan goed wat de foutmelding betreft. Mogelijk bent u een invoerveld vergeten. Als u bij het invoeren van het formulier alle velden correct hebt ingevuld kunt u het versturen. Als u bijvoorbeeld een bijlage uploadt, maar een ander veld vergeet, en hierna een ander veld aanvult, dan is het systeem de bijlage "vergeten". Houdt u daar rekening mee. Succes!

Op dit moment hebben wij voor de JO11 t-m JO19 een beperkt aantal plaatsen voor zaterdag elftallen. Op de zondag hebben we veel ruimte voor elftallen om te voetballen. De leeftijd coördinator stemt af wanneer en of er plek is in een elftal.  We nemen snel contact met je op.

Als u niet eerder bij een andere vereniging heeft gevoetbald hoeft u deze en de volgende vraag niet te beantwoorden.

Zijn er al afspraken gemaakt met een bepaald team over toelating tot dit team? Zo ja benoem hieronder het juiste team.

Als je jonger bent dan 18 jaar, dan moet je daarvoor schriftelijk een akkoord hebben van je ouder, verzorger of wettelijke vertegenwoordiger.

Hier vult u het rekeningnummer in waarvan de contributie automatisch kan worden afgeschreven. Dus diegene die de rekening betaald, dat rekeningnummer moet hieronder worden gemeld.

Als het een lidmaatschap betreft van personen jonger dan 18 jaar, dan dient u daarvoor schriftelijk een akkoord te geven als ouder, verzorger of wettelijke vertegenwoordiger. Zwart op wit door middel van dit formulier. Volgens de huidige AVG geldt namelijk de controleplicht, deze wordt ook expliciet vermeld in de nieuwe privacywet. Als vereniging moeten we dus kunnen aantonen dat u die toestemming ook daadwerkelijk geeft verleend.

Spelend lid: deelname aan alle trainingen en -wedstrijden.
Spelend lid 7 tegen 7: deelname aan alle trainingen en wedstrijden (vaak in toernooivorm)
Trainingslid: deelname aan alle trainingen en spelen van incidentele wedstrijden.
G-speler: speler met een lichamelijke en/of verstandelijke beperking.

Kies bestandWijzigVerwijder

U kunt extra informatie aanleveren die u voor de inschrijving van belang acht. Bijvoorbeeld een vriend of vriendin die al in een elftal voetbal en hij/zij met hem of haar wil samenspelen. Of op aanwijzing van een trainer van een elftal.

In het kader van onze sponsorcommissie en businessclub vragen wij u om aan te geven of u ondernemer bent volgens de kamer van koophandel en binnen welke sector of branche. Bijvoorbeeld landbouw, bosbouw en visserij, cultuur, sport en recreatie, zakelijke dienstverlening et cetera.

De actieve leden van de sponsorcommissie en/ of businessclub zullen u niet gaan benaderen als u nee heeft aangeklikt. Heeft u ja aangeklikt dan zullen ze u gaan benaderen over sponsoring voor de vereniging en welke mogelijkheden er voor u als ondernemer beschikbaar zijn.

Indien het factuuradres afwijkt van het adres van het (jeugd) lid dan het verzoek deze hier te vermelden. Voor de correspondentie is het ook noodzakelijk dat u het e-mail adres vermeld.

Om uw gegevens op de juiste manier te kunnen verwerken dient u toestemming te geven om de inschrijving bij onze vereniging en de KNVB mogelijk te maken.

Ook willen wij u graag op de hoogte houden van van alle sportieve activiteiten, nieuwsberichten en relevante aanbiedingen. Daarnaast willen we graag speelschema’s, wedstrijduitslagen, elftal en/ of spelersfoto's en soms ook filmpjes van u op onze website plaatsen.

Zo ook op onze Facebook-, Twitter- en/of Instagram accounts. Met dit formulier vragen wij u ook toestemming om uw gegevens hiervoor te mogen gebruiken. Als u zich gaat registreren op onze website kunt u precies aangeven welke informatie u wilt delen en welke niet.

U kunt extra informatie over onze privacy verklaring en ons huishoudelijk reglement vinden op onze website.

Door het aankiezen van deze optie in het formulier bevestigt u uw inschrijving bij onze vereniging Meerburg definitief. U verklaart hierbij ook de gedragsregels van de vereniging te zullen naleven. Voor dat u het formulier kunt verzenden dient u een unieke cijfercode in te voeren. Hiermee garanderen wij uw privacy in het kader van de AVG wetgeving.

We willen een actieve verenigingscultuur creëren waarin alle leden en ouders/ verzorgers van jeugdleden als vrijwilliger hun bijdrage leveren. Vrijwilliger zijn heeft betrekking op alle spelende leden (en hun familieleden) van Meerburg. We maken onderscheid tussen functies en taken:

Vrijwilligersfunctie: vrijwilliger die structureel één of meerdere functies met een permanent karakter uitvoert (bijvoorbeeld commissielid, trainer, teammanager (leider), scheidsrechter etc.);

Vrijwilligerstaak: vrijwilliger die op basis van het vrijwilligersbeleid één of meerdere taken of activiteiten gaat uitvoeren, die een meer incidenteel karakter hebben (bijvoorbeeld bardienst, kantinedienst, vlaggen als ass. scheidsrechter, spelbegeleider, organiseren van activiteiten en/ of toernooien ed.).

Het wassen van wedstrijdkleding of het rijden naar wedstrijden et cetera vallen niet onder de noemer vrijwilligerswerk.

Wij verzoeken u daarom een keuze te maken uit de onderstaande functie of taak. Beide mag natuurlijk ook. De vrijwilligerscoordinator zal met u contact opnemen om de tijdsduur, invulling en mogelijkheden te bespreken.

U kunt hier extra informatie aanleveren zoals voor welk elftal wilt u vrijwilligerswerk doen. Hoeveel uur  bent u beschikbaar etc.

Voor een aantal vrijwilligers- funties bieden wij natuurlijk ook de benodigde (interne) trainingen aan of wordt u door een ervaren vrijwilliger ingewerkt.

* = verplicht