Sponsoren

De sponsorcommissie is opgericht met als doel alle sponsoractiviteiten binnen de vereniging te coördineren. Dit houdt in dat de sponsorcommissie de contacten met de (potentiële) sponsoren aangaat en onderhoudt.

Doel van de commissie

De sponsorcommissie vindt het belangrijk dat de sponsoren merken dat hun steun gewaardeerd wordt. Deze waardering uit zich o.a. in het aanbieden van verschillende reclamemogelijkheden. Bovendien worden er regelmatig activiteiten voor onze sponsoren georganiseerd (forumavonden, het bezoeken van een wedstrijd uit het betaalde voetbal enz.).

Bereiken van ons doel

Het werven van sponsors die bereid zijn om onder bepaalde voorwaarden en tegenprestaties een bijdrage in geld en/of materialen beschikbaar te stellen aan de vereniging vind plaats onder auspiciën van het bestuurslid meiden- en vrouwenvoetbal die ook sponsoring in zijn portefouille heeft. Dit bestuurslid is met de commissieleden verantwoordelijk om de volgende doelstellingen te bereiken:

• Opstellen en uitvoeren van het sponsorbeleid.
  • Samenstelling van aantrekkelijke sponsorpakketten
  • Actief sponsors werven binnen het uitstralingsgebied van de vereniging.
  • Activiteiten (in samenwerking met de activiteitencommissie en clubhuiscommissie voor huidige en nieuwe sponsoren, zoals het organiseren van een sponsoravond.
  • Zorgen voor ontvangst van sponsoren bij thuiswedstrijden van het 1e elftal.
  • Werkt met door het bestuur getekende sponsorcontracten
  • Bewaakt de sponsorcontracten op actualiteit ( en op verlenging )
  • Onderhouden van nauwe contacten met de sponsoren, businessclub.
  • Draagt verantwoording af aan de penningmeester.