Jeugd Onder 11

Op de foto met de JO11-1

3 december 8:45  Wederom weer een week voorbij, met inkomende vorstperiode, de schaatsliefhebbers krijgen al de kriebels bij deze eerste vorst. Schaatsen is niet aan mij besteed, ik kan het gewoon niet, anders dan Jeroen van Zijp, dat is een echte liefhebber die ook regelmatig in een schaatshal te vinden is. Waarom ik niet kan schaatsen? Geen idee eigenlijk, ik zou misschien daar geen goede motoriek voor hebben, mijn voeten staan ook een beetje naar buiten met lopen, dat is ook niet ideaal voor schaatsen denk ik.meer »

Meerburg JO11-1 warm gekleed de winter in!

9 november 21:15  Sponsoren zijn voor voetbalverenigingen heel belangrijk, ze zorgen voor kleding, ballen en natuurlijk kleding! Afgelopen seizoenen waren onze JO11-1 kanjers perfect gekleed in mooie trainingspakken. Maar een trainingspak in de winter? Dacht onze Ralph Lek, ja die van die koffie! Dat kan eens een keer wat anders, hij bedacht dat een heuse trainings winterjas ook voor de verandering best leuk en heel functioneel zou kunnen zijn.meer »

Meerburg JO11-1 herpakt zich prima!

24 september 13:00  In de Hoofdklasse waar onze JO11-1 uitkomt is een echte uitdaging, goed voetbal en mooie verenigingen, Voorschoten, DWO, DSO, en RKDEO.meer »

JO11-1 klaar voor het nieuwe seizoen

27 augustus 7:30  Zaterdag 19 augustus is de JO11-1, onder leiding van trainers André en Jeroen, gestart met de voorbereiding op het seizoen 2023/2024. De 1e dag gelijk met een kraker, uit bij Feyenoord JO11-1 op sportcomplex Varkenoord onder de rook van stadion “de Kuip”. Een geweldige ervaring en gelijk 80 minuten spelen tegen een team dat al twee weken trainde. Ruim een uur hielden de boys gelijke tred met de Rotterdammers met als beloning een prachtige goal.meer »

Meerburg JO11-1 sluit af in stijl!

10 juli 22:00  Een lang seizoen was het. Maar het perfect georganiseerde Quick Boys toernooi was toch nog wel een mooi toetje. En alweer het vierde toernooi van dit seizoen voor de boys die na vandaag lekker mogen genieten van een welverdiende vakantie. Onze kleine capitano Danyel kon zo lang niet wachten en was alvast naar Italië vertrokken om zich daar alvast optimaal voor te bereiden op het nieuwe seizoen. Gelukkig kon topper Nout wel meedoen zodat we toch op volle oorlogssterkte konden aantreden. meer »

Ga naar archief