Door deze website te gebruiken gaat u akkoord met het gebruik van cookies op de website.

Clubhuis

Clubhuis

De clubhuiscommissie regelt alle zaken in en om het clubhuisgebeuren. Zij zorgt ervoor dat het clubhuis schoon blijft, dat de voorraden op tijd aangevuld worden en dat er zowel achter de bar als in de keuken voldoende vrijwilligers aanwezig zijn, om ieder op zijn tijd van het nodige te voorzien.

Doel van de commissie

De clubhuiscommissie heeft als doel dat het clubhuis een spilfunctie binnen onze vereniging heeft en daarom een plaats dient te zijn waar alle leden zich thuis kunnen voelen. Door efficiënt beheer, onderhoud en een optimale barbezetting wil de clubhuiscommissie een maximale service bieden. Zij probeert de kwaliteit, van zowel bediening en consumpties, als van het clubhuis zelf op een hoog peil te houden en daar waar nodig te verbeteren.

Bereiken van ons doel

De clubhuiscommissie is verantwoordelijk voor het draaiend houden van het clubhuis van onze vereniging. Voor de dagelijkse gang van zaken omvatten de taken van de clubhuiscommissie onder andere:

  • Het plannen en bijhouden van de bar en keukendiensten;
  • Het bijhouden van de bar en keukenomzet;
  • Het inkopen van dranken en etenswaren.

Daarnaast is de clubhuiscommissie zoveel mogelijk vertegenwoordigd tijdens de diverse activiteiten, festiviteiten en evenementen die door de vereniging georganiseerd worden. Tijdens deze activiteiten verzorgt de clubhuiscommissie de bar en keukenbezetting.

De clubhuiscommissie is altijd op zoek naar bar- en keukenmedewerk(st)ers. Tap jij graag uit een ander vaatje? Hou je van gezelligheid? Altijd je eigen bar willen hebben? Als barmedewerk(st)er of keukenprins(es) ben je een van de visitekaartjes van Meerburg. Lijkt het jou leuk om een aantal keren per seizoen te zorgen voor een stukje gastvrijheid en gezelligheid in het clubhuis? Voor de bar- en keukendiensten zoeken wij nog enthousiaste mensen die het leuk vinden om met mensen om te gaan en deze te voorzien van een natje en een droogje en die op een morgen, een middag of op een avond achter de bar of in de keuken willen staan.

Lijkt het u ook leuk om een aantal uurtjes per maand achter de bar of in de keuken te staan? Weet u nog een vriend, vriendin, buurman of buurvrouw die dat ook leuk lijkt, geeft u zich dan op bij één van de commissieleden.

Kantinediensten

Binnen onze vereniging werken we met een systeem van verplichte kantinediensten, welke dienen te worden ingevuld door mensen, die niet op andere wijze als vrijwilliger binnen Meerburg actief zijn. Over het algemeen zijn het de ouders van jeugdspelers of senioren die deze rol vervullen. Voor de ouders en senioren is een planning beschikbaar waar de kantinecommissie de vrijwilligers inroosteren. Per weekend kantinedienst zullen 3 à 4 leden / ouders van jeugdleden ingeroosterd worden. Het kan voorkomen dat ouders van jeugdleden een kantinedienst moeten draaien op hetzelfde tijdstip dat hun kind speelt, echter bedacht moet worden dat men maar 1 á 2 keer per seizoen wordt ingeroosterd. Toewijzing van teams zal willekeurig plaatsvinden.

Planning

Alle diensten zullen bij voorkeur 3 weken vooruit worden ingeroosterd. Per e-mail worden de leden / ouders van jeugdleden wekelijks van de ingeroosterde dienst op de hoogte gebracht. Ook wordt er een notivicatie naar het mailadres gestuurd van de vrijwilliger om deze eraan te herinneren dat er een kantinedienst gedaan moet worden. De clubhuiscommissie zal verantwoordelijk worden voor het vullen van de teams en namen waarbij rekening wordt gehouden dat iedereen aan de beurt komt. De tijden zijn iedere zaterdag en zondag hetzelfde namelijk:

Diensten ouders:

Zaterdag

eerste dienst: 8.00-11.00uur

tweede dienst: 11.00-14.00 uur

derde dienst: 14.00-17.00 uur

 

Diensten senioren: 

Zaterdag

17.00-20.00 uur









Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!