Scheidsrechters

Cursus verenigingsscheidsrechter start in februari

15 december 16:45  8 deelnemers hebben zich al aangemeld - Nog enkele plekken beschikbaar! Heb jij kijk op voetbal? Zou je graag een actieve bijdrage willen leveren aan de wedstrijden van je zoon of dochter? Waarom zou je stilstaan langs de kant, als je ook als scheidsrechter de wedstrijd zou kunnen leiden? Of heb je al eens een wedstrijd gefloten en zou je je vaardigheden willen verbeteren en een diploma willen halen? In februari start een cursus bij Meerburg. meer »

313x gelezen

PUPILLENSCHEIDSRECHTER

4 november 22:00  Je bent 12 jaar of ouder en het leiden van pupillenwedstrijden lijkt je gaaf. Maar waar kun je leren een prima pupillenscheidsrechter te worden? Natuurlijk bij je vereniging zelf, via de scheidsrechter coördinator Henk Rozendaal en als het echt bevalt misschien wel bij de KNVB! Wij hebben namelijk ervaring met het opleiden van pupillenscheidsrechters en de KNVB nog veel meer. Die leiden er per jaar duizenden op. Volg je bij ons de opleiding pupillen-scheidsrechter, dan sta je binnenkort als een heuse scheidsrechter pupillen wedstrijden te fluiten op het veld. Tijdens de korte cursus leer je de spelregels 7 tegen 7. Het leiden van wedstrijden 4 tegen 4 en 7 tegen 7 oefen je in de praktijk. Na de opleiding ben je scheidsrechter bij de E- en F-pupillen.meer »

107x gelezen

Scheidsrechtersclinic voor Meiden MO-19 en MO-17

10 maart 17:00  Op de velden zie je meestal volwassen scheidsrechters, maar zou het niet mooi zijn als nog vaker de junioren van onze club een rol krijgen als scheidsrechter. Dat is leerzaam voor jou als junior, maar ook leuk voor de pupillen (de jeugd onder 12 en 11 jaar) die je dan mag fluiten. Als scheidsrechter kun je zelf meemaken hoe het voelt om een wedstrijd te leiden en bovendien verbeter je zo je kennis van de spelregels. Daar profiteer je weer van in de wedstrijden die je zelf speelt. meer »

837x gelezen