Meerburg JO11-1 herpakt zich prima!

24 september 2023 13:00

André Berk

In de Hoofdklasse waar onze JO11-1 uitkomt is een echte uitdaging, goed voetbal en mooie verenigingen, Voorschoten, DWO, DSO, en RKDEO.

Afgelopen wedstrijden tegen DSO en RKDEO werden helaas verloren met aantal helften met goed voetbal maar ook met helften met minder goed voetbal en dan moeten spelers ook leren om met hard werken om het goede spel weer terug te vinden.

En zo zit je als trainer op een vrijdag avond een zg technisch plan uit te bedenken, met in ogenschouw dat de tegenstander DWO nog geen wedstrijd verloren heeft en wij nog geen punten hebben gehaald.

Bas gekozen om een keer niet in het doel te beginnen omdat dat een perfecte centrale verdediger is, maar Bas heeft een probleem, hij kan eigenlijk beide heel goed, en krijgt ook sinds kort keeperstraining van Rob Hannaart.

De keeper van eerste helft was Max, nou die deed het fantastisch! Tweede helft was Ruben de keeper, na een heel goede 1e helft als rechtsback.

Meerburg JO11-1 bleef goed voetballen en uiteindelijk wonnen ze met 7-1, DWO kwam er eigenlijk niet aan te pas, er werd eigenlijk niets weggeven.

Uiteindelijk maakte het niet uit wie waar speelde, er werden positie wisselingen doorgevoerd, zowel verdedigend als aanvallend, Darius heer en meester op het veld, Sven als spits supergevaarlijk maar ook inzetbaar als nummer 10, Joost en Koen prima als vleugelspelers ook Job die prima speelde en Valentijn die overal inzetbaar is, Siem maakt vele meters op middenveld, de beloning was gezamenlijk patat eten, en dat was uiteindelijk best verdiend!

Bron: Meerburg JO11-1