Cursus verenigingsscheidsrechter start in februari

15 december 2023 16:45

Coordinator scheidsrechters

8 deelnemers hebben zich al aangemeld - Nog enkele plekken beschikbaar! Heb jij kijk op voetbal? Zou je graag een actieve bijdrage willen leveren aan de wedstrijden van je zoon of dochter? Waarom zou je stilstaan langs de kant, als je ook als scheidsrechter de wedstrijd zou kunnen leiden? Of heb je al eens een wedstrijd gefloten en zou je je vaardigheden willen verbeteren en een diploma willen halen? In februari start een cursus bij Meerburg.

In februari start bij Meerburg een KNVB-opleiding verenigingsscheidsrechter. Onder begeleiding van een ervaren KNVB-scheidsrechter én persoonlijke begeleiding van de vaste scheidsrechters van Meerburg leer je alles wat nodig is om de wedstrijden tot een goed einde te brengen. En dat gaat niet alleen over de spelregels!  Het gaat vooral ook over de manier waarop je op het veld loopt en hoe je de wedstrijd in goede banen leidt.

Deze opleiding staat open voor ouders van spelers bij Meerburg, maar ook jeugdspelers vanaf 14 jaar kunnen meedoen. Je hoeft je geen zorgen te maken over de kosten, die neemt Meerburg samen met de KNVB voor zijn rekening.

De opleiding duurt 4 avonden, waarbij je niet alleen instructie krijgt, maar waarbij je ook gaat oefenen in echte spelsituaties. De avonden zijn gepland van februari tot mei, dus het beslag op je vrije tijd is te overzien. Daarnaast ga je 4 wedstrijden onder begeleiding fluiten.

Na afloop van de opleiding krijg je een diploma en ben je verenigingsscheidsrechter. Je kan dan alle jeugdwedstrijden van Meerburg fluiten, en dat hoeft echt niet elke week. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Ronald Marseille via het emailadres [email protected]. Lijkt het je leuk?

Meld je aan: https://www.vvmeerburg.nl/2763/aanmelden-als-scheidsrechter/

Scheidsrechter_opleiding_jong.jpeg