Meerburg door in de bekertoernooien

26 oktober 2023 14:00

In zowel de KNVB Districtsbeker WEST 2 als in de Sportiff LAV cup is Meerburg 1 door naar de volgende ronde. Waar verleden week op een donderdagavond in Maasluis van M.S.V. '71 voor de KNVB Districtsbeker werd gewonnen was Meerburg ook al door in de Sportiff LAV cup omdat zowel Forholte O23 als Meerburg van ASC hadden gewonnen. De wedstrijd van afgelopen dinsdag bij en tegen Forholte O23 had verder dan ook geen enkele waarde.

Voor de Sportiff LAV cup moeten er nog clubs in actie komen om te te bepalen wie er allemaal bij de laatste 32 teams zitten, daarna zal er pas geloot worden. Voor de KNVB Districtbeker West 2 is de loting inmiddels al wel bekend.

Op 16 december zal Meerburg het in Oud-Beijerland opnemen tegen SHO 2 uitkomend in de hoofdklasse A voor reserve elftallen (SHO 1 is overigens al uitgeschakeld). Uiteraard verwachten we dat iedereen komt kijken.
Sportiff_LAV_cup.jpgKNVB_districtsbeker.jpg