We bedanken de amateurvereniging Meerburg uit Leiden

6 februari 2024 16:15

De spelers van oud Meerburg 4 op zondag waren te gast bij De Eretribune van ESPN. Met 16 man sterk waren ze vertrokken naar de Johan Cruijff Arena in Amsterdam om de wedstrijd AJAX-PSV te kijken. Dit deden ze vanuit de media arena waar, naast programma's als GTST en Miljoenenjacht ook de eretribune van ESPN wordt opgenomen. De mannen zaten prominent en beeld en kregen bijna op het eind van de uitzending nog even een podium.

Onze Professor heeft een goede vriend bij ESPN en dankzij hun beide waren we uitgenodigd om de live uitending bij te wonen. Thuis achter de buis zullen dus veel mensen geschrokken zijn van onze koppen op televisie. Jammer, maar de jongens van MB4zon hebben het prima naar hun zin gehad. Alles was keurig verzorgd. Glen Helder heeft meerdere keren geroepen dat hij naar ons toe zou komen en in de afkondiging werd nog even snel gezegd dat Meerburg uit Leiden ook te gast. Ach, Meerburg 1 had die dag al  met 5-0 van Oranje Groen (Sporting Leiden) gewonnen. De club waar Glen Helder ooit begonnen is.  Uiteraard hebben we ESPN een Meerburg sjaal gegeven die als het goed is op vrijdag is te zien in het programma de Voetbalkantine.

Zie een korte clip uit de uitzending:

De-eretribune.jpeg

Schermafbeelding_2024-02-04_014517.png