Meerburg F1 verliest ongeslagen status.

1 oktober 2011 20:15

Met nog de schitterende wedstrijd thuis tegen Oegstgeest in het geheugen was het vandaag 1 Oktober de laatste wedstrijd van de F1 in deze bekerpoule.
Tegenstander was Forum Sport F1 uit Voorburg.
Dat het op voorhand niet eenvoudig zou worden dat wisten we, dit team had al mooie uitslagen laten zien!

Voor de wedstrijd begon zei Willem: zo! die zijn groot! Ja maar Willem die jongens gaan net zoals jij naar school, toilet en doen net zoals jij dingen die jongens normaal doen zei ik.

In eerste instantie ging het spel leuk op en neer, mooie acties en kansen van beide kanten, toch maakte Forum Sport het eerste doelpunt.

Helaas werd al snel het tweede doelpunt gescoord door onze tegenstander.

Maar ja, met in het achterhoofd de wedstrijd tegen Oegstgeest dan denk je dat komt nog wel goed en ja net voor rust kon Bengt de bal intikken na goed voorbereidend werk van Sam .

Ruststand 1-2.

Na de rust vergaten we soms kort de man te dekken waardoor Forum Sport vrij gemakkelijk kon scoren, daar valt nog winst uit te halen!

De veerkracht die het team tegen Oegstgeest kon laten zien was gebroken, er werd nog hard gewerkt alleen zat het niet mee, die wedstrijden heb je soms, al snel werd het 1-4 voor de bezoekende ploeg uit Voorburg.

Wel een terechte overwinning gezien het spelbeeld.

Wel knap van deze groep dat ze in de 6 wedstrijden maar 1 keer verloren hebben, en dus gaan we met vol goede moed verder.

Willem, Otis, Bengt,Jochem,Finn,Tom, Robin,Yassin, en Sam

Wij zijn echt wel trots op jullie!

Andre