Meerburg F12 - Sportief F1

31 oktober 2010 20:30

Wat waren ze weer goed: de jongens en meiden van F12. Met Milan op doel, start de wedstrijd tegen de potige voetballers van Sportief. En het was een spannende pot!

Hoewel Sam de ene mooie aanval over links na de andere opende, resulteerde dat steeds nét niet in een doelpunt. In de voorhoede waren ook Danjela, Dani en Sem actief, maar het mocht niet baten. En dan zal je zien dat je op achterstand komt: 2- 0 bij rust.

Meerburg F12 na een zinderende wedstrijd.

Na rust volgt een tactische wissel met Dani op doel - wat een mooie reddingen! - en Milan in de spits. En ja hoor: het achttal krijgt vleugels en loopt als een geoliede machine. Jelle en Sarah blokken de boel achterin, Tijn past mooi door en Milan scoort twee keer. Eindstand: 2 – 2. Op naar Alphen!

Katrien van de Gevel