Meerburg F1 moet meerdere erkennen in Voorschoten F1

30 oktober 2010 16:30

Zaterdag 30 Oktober het was bij aankomst in Voorschoten nog donker (!) en moest de F1 van Meerburg aantreden voor de volgende moeilijke uitwedstrijd. We wisten dat het moeilijk zou worden omdat Voorschoten de afgelopen jaren al een goede tegenstander bleek te zijn voor de andere F selectieteams.

Vol goede moed begonnen we aan de wedstrijd die eerst gelijk op leek te gaan, echter bij Voorschoten was er meer aandacht voor elkaar mbt overspelen dat resulteerde in een aantal mooie doelpunten van de kant van Voorschoten. Bij Voorschoten was er mijns inziens een echt talentje een meisje genaamd Liz die vond ik er echt uitspringen echt een spelertje die het verschil kan maken!

De tweede helft de achterstand was inmiddels opgelopen tot 4 doelpunten in het voordeel dus van Voorschoten dus er was werk aan de winkel. Ik moet zeggen dat we in de tweede helft weer een stukje van de oude F1 zagen! er werden iets meer kansen gecreëerd en we combineerden beter dan in de eerste helft, ook de gezonde werklust bleef ook tijdens deze achterstand gewoon bestaan, daar wil ik deze groep zeker een compliment voor geven.

In deze poule blijft het spannend, iedereen kan winnen en verliezen  van elkaar dus statistieken zeggen niets. Uiteindelijke eindstand 7-1 voor Voorschoten F1 en ja terecht, volgende week speelt de F1 thuis tegen Katwijk F1 die de afgelopen wedstrijden ook al goede resultaten neerzette, dus we zijn gewaarschuwd. Van de week weer lekker trainen en plezier hebben want daar draaid het toch uiteindelijk om!

Ik ben trots op jullie.

Andre Berk