Goede start Meerburg F1 en F2.

11 september 2010 23:15

Zaterdag 11 September, de eerste competitiewedstrijden. Meerburg F1 en F2 moesten allebei thuis spelen. Voor de F1 was het geen uitslapen: zij mochten als eerste beginnen om 08:30 uur!

De trainingen voorafgaande aan deze wedstrijd werden door de meeste spelers als zwaar bestempeld. Maar ja, je speelt nu eenmaal in de F1 en ja daar mag je wel wat van verwachten!

Vooraf hadden we afgesproken dat we fel zouden beginnen, daar was de afgelopen week ook fysiek op getraind, met als eindresultaat dat er gewonnen werd met 6-0 tegen VVSB F1. Belangrijk is ook dat er mooie acties aan vooraf gingen, met daarna goed samenspel, de verdediging stond ook goed, positioneel zat het dus wel snor.

Daarna kwam de F2 in actie tegen Alphen F1, ook de F2 begon zeer sterk aan de wedstrijd met mooie acties ook zij waren de betere het werd een monsterscore van 10-1! Trainers Jack en Myra waren ( terecht ) zeer tevreden.

Jongens van de week weer goed trainen en met de beide benen op de grond blijven staan volgende week weer een nieuwe uitdaging,

Andre Berk

Hoofdtrainer F