Meerburg Mini-F spelers maken indruk bij Marcel Straathof Cup!

5 juni 2010 17:30

Twee mini-F teams van Meerburg deden vandaag mee aan de 6e editie van GHC's Marcel Straathof Cup en maakten veel indruk met prima voetbal.De teams werden uiteindelijk derde en vierde. Gefeliciteerd met deze prachtige prestatie.

Vandaag werd bij GHC al weer voor de zesde keer gestreden om de Marcel Straathof Cup. Aan dit sterk bezette en vooral ook erg leuke toernooi deden ook twee mini-F teams van Meerburg mee en deze wisten te verrassen met uitstekend voetbal.

Bij zomerse temperaturen moesten in de poulefase vijf of zelfs zes wedstrtijden worden gespeeld. Een behoorlijke opgave voor onze jonge spelers, die echter niet van ophouden wisten. De ene na de andere tegenstander werd opzij geschoven met fraaie doelpunten en solide verdedigend werk. Beide Meerburg teams verloren alleen hun laatste wedstrijd in de poulefase tegen de eerste teams van GHC en Leiden, zodat ze elkaar in de kruisfinale's wisten te ontlopen. De droomfinale Meerburg - Meerburg was nog mogelijk.

In deze kruisfinales bleken GHC en Leiden echter wederom een maatje te groot, al scheelde het in beide gevallen heel weinig. In de strijd om de derde en vierde plaats mochten de Meerburg teams aan het eind van de middag dan eindelijk tegen elkaar aantreden voor een hele leuke en spannende wedstrijd.

De Meerburg teams gingen uiteindelijk naar huis met twee mooie bekers.

Bengt, Finn, Frenk, Jochem, Marijn, Otis, Rens, Robin, Ruben, Vigo en Willem gefeliciteerd met deze geweldige prestatie!!

Het zijn vast niet de laatste bekers die jullie voor Meerburg gaan winnen, dus laten we hopen dat de prijzenkast er snel gaat komen.

Alle spelers bedankt voor de inzet en het prachtige voetbal. Geert-Jan en Karel bedankt voor de geweldige wijze waarop jullie de teams steeds weer misten te motiveren. Alle ouders langs de kant bedankt voor de steun langs de lijn. Het was een mooie dag met een minstens even mooi eindresultaat!

Zondag nog een keer voetballen in de Champions League en dan zit het seizoen er helaas al weer op.

Erwin Zijleman

Coordinator Champions League