Andre B. in Utopia?

15 november 2014 20:30

Mensen wat een week! Met vooral op voetbalgebied het verlies van Oranje!
Je zag de wanhoop op het gezicht van Guus, hoe kon het zo fout gaan tegen Mexico?

Wanhopig keek hij opzij naar zijn assistenten Blind en Rutgerus Johannes Martinus van Nistelrooy, die op hun beurt ook op een manier keken van; wij  weten het ook niet!

Hoe de wedstrijd tegen Letland zal aflopen? Geen idee we gaan het zien!

Feit is wel dat mocht Oranje verliezen van Letland, dan staat de nieuwe bondscoach al klaar!

Dirk Nicolaas Advocaat oftewel de kleine generaal heeft ontslag genomen bij het Servische elftal.

Verder  weet U dat ik diverse pogingen heb gewaagd om ergens bij te gaan horen, we begonnen bij de 3 musketiers.

Oh! wat wilde ik daar graag bij horen, het zou zo mooi staan, met namen als Frankos,Gerardos, Hansos, en dan mijn persoontje Andros.

Daarna mijn helaas mislukte infiltratie in het Meerburgbestuur, trouwe lezers weten het nog, mijn vers opgeplakte snor viel in de koffie van de Voorzitter.

Nu dan! Ik dacht ik pak het groter aan en wel buiten Meerburg, ik dacht ik schrijf me in voor het programma Utopia van SBS6.

Utopia is een groep van vijftien diverse mensen, de pioniers van onze tijd, zeggen hun huidige leven vaarwel en proberen met deze groep iets op te bouwen.

Wat ik denk daar te vinden? ultiem geluk of complete chaos, ik heb geen idee, alleen weet ik dat ik nog steeds kans maak om daar deel van uit te gaan maken, we wachten af.

Terug naar het voetbal! Eens kijken wat onze F1 op deze Zaterdag 15 November kan laten zien op de Lisser velden.

Tegenstander is dus FC Lisse F1, waar we in de beker nog van verloren hadden met met 1-4.

Maar we staan niet stil qua ontwikkeling , gezien de uitslagen van deze groep, met 6 punten uit de 1e twee wedstrijden.

De kleedkamer werd geinspecteerd, met als resultaat volgens Damien; Maar 3 douches?

Ook dachten ze wat schuttingwoorden op de muur te zien, maar door uitleg van mijn kant kwamen we tot de conclusie dat daar gewoon `` Leuk `` stond, die kleine……..

Mijn ervaringen met de komst van Sint en Piet van de afgelopen jaren waren eigenlijk nooit goed te noemen, altijd was de concentratie en focus er niet, op moment van aantreden van onze goedheiligman in ons land.

Daarom had ik op afgelopen Woensdag al aangegeven dat Sint en Piet even uit de gedachten moesten zijn as Zaterdag, ik hoopte dat dat zou helpen.

Het regende pijpenstelen, maar in de kleedkamer aangegeven daar verder niet op te letten, vanaf het begin druk op de tegenstander, en vooral willen winnen! was het advies.

Het was eigenlijk vanaf het begin genieten, mooie combinaties, netjes opbouwend liep het perfect, wat een verschil met de bekerwedstrijden.

Dit team heeft echt een groeicurve meegemaakt, waar je op traint komt eruit, dacht ik op moment dat Wout de  0-1 maakte, uit een mooie voorzet van Teun Z.

Het goede spel resulteerde in een 0-3 voorsprong voor onze F1 mannen in de rust, nogmaals Wout en ook Raoul pikt zijn doelpuntje mee.

In de kleedkamer vond ik dat ze er voor de tweede helft toch iets te gemakkelijk over dachten, Wybe onze leider zei dan ook; He mannen! Het is nog niet gedaan hoor we moeten nog een helft.

Teun Z zei nog even op weg naar het veld; we moeten aan ons doelsaldo werken! Bijdehandje! Dacht ik bij mezelf.

Nu de tweede helft begon waar we mee gestopt waren, het goede spel ging gewoon verder, de verlossende 0-4 werd gemaakt door Teun Z.

De rest van de 2e helft vond ik wat minder, FC Lisse kwam wat beter in de wedstrijd en scoorde de 1-4 uit een penalty, maar ook wij  bleven  kansen creeeren.

Damien,Hugo,Raoul,Max,Bas,Teun Z, Teun H, en Wout jullie hebben wederom een prachtig resultaat neergezet.

Met natte koppies naar de kleedkamer werd er onder aanvoering van keeper Damien een feestje gevierd, waar is dat feestje? Hier is dat feestje! Met chips erbij.

Resulterend, 3 wedstrijden en 9 punten iets om trots op te zijn.

Eigenlijk kan SBS6 de …… op, ik heb mijn Utopia gevonden!

Dat is de F1.

Andre B.