Opnieuw een mooie zonnige zaterdag en opnieuw een overwinning voor Meerburg F13

11 november 2014 20:15

De eerste thuiswedstrijd van de F13. De wedstrijd verliep uiteindelijk zoals gehoopt in het voordeel voor F13. Het ging echter niet vanzelf, de verdediging van Koudekerk F4 was een ware muur.

Het duurde best wel even voor de 1-0 gescoord werd.  Koudekerk F4 had duidelijk ingezet op een defensief spel en hoopte op de counter. Gelukkig lukte het ons om de rust in te gaan met een 4-0 voorsprong.

Het defensieve spel van onze tegenstander ging ook verder in de tweede helft, de enkele counters werden echter vakkundig afgedekt door onze jongens (onder andere door kanonschot-Jelle) zodat Chiyo (onze keeper in de 2dehelft) eigenlijk niets te doen had.

De match eindigde in het voordeel van Meerburg F13  5-0 !

Heel goed gedaan jongens!

Ik wil ook Koudekerk F4  complimenteren met hun verdediging en met de sterke meiden in hun team die vaak aan de basis van de Koudekerk F4  acties stonden.

Arne Matthyssen