Zaterdag 1 november de 1e competitiewedstrijd van Meerburg F13.

6 november 2014 14:00

Om 8:45, onder een ontwakende zon, begon in Zoeterwoude de allereerste wedstrijd van Meerburg F13; de tegenstander was SJZ F5. De F13 was er helemaal klaar voor en vanaf de start speelden ze alsof ze al jaren met elkaar wedstrijden spelen.

Wat een mooi samenspel , mooie doorbraken en verdedigingsacties en bijbehorend gejuich vanaf de tribune.
Bij de rust was het 0-3. De 2de helft ging ook lekker van start met nog 2 doelpunten voor F13,  de vermoeidheid sloeg wel een beetje toe en er vielen gaten in de F13 verdediging waardoor  SJZ F5 ook nog een keer tot scoren kwam.

Eindstand 1-5
Perfecte start !!

Zaterdag 8 November thuiswedstrijd tegen Koudekerk F4 aanvang 11:45.

Arne Matthyssen