F10 wint beker bij CVV Berkel F4-toernooi

26 mei 2010 17:45

Afgelopen zaterdag was niet alleen het Boer Verdegaal een succes voor Meerburg, ook het toernoei bij CVV Berkel leverde een beker op.

Deze werd veroverd door de F10, in een poule waarin de teams zeer aan elkaar gewaagd waren, wat wel blijkt uit het aantal doelpunten in tien wedstrijden, namelijk zeven.

Op Italiaanse wijze werd de F4 van Scheveningen met 2-0 verslagen, daarna in een rommelige wedstrijd gelijkgespeeld tegen de F6 van Oliveo (0-0), vervolgens de F4 van de thuisclub  met goed positiespel verslagen (0-1), en als laatste de F8 van DSVP met (slechts)1-0 verslagen, een wedstrijd waarin onze keeper lekker heeft liggen zonnen in zijn doel.

Jongens, hartstikke gefeliciteerd met deze prestatie, op naar de volgende beker!

Stef van Schoonderwoerd den Bezemer,
Leider van dit leuke stel