VVSB F4 – Meerburg F4

19 oktober 2014 12:15

Zaterdag 18 oktober speelde we uit tegen VVSB F4 in Noordwijkerhout. Luuk en Nino waren lekker op vakantie, we waren precies met 7 man, dus we hoefde niet over wissels na te denken.

De eerste helft speelde we erg sterk, goede opbouw vanaf achteruit en er werd goed naar elkaar over gespeeld. Dit leverde een aantal kansjes op, maar die gingen er helaas niet in.

VVSB was effectiever, uit 2 counters scoorde hun beste speler 2 keer.

Ruststand 2-0.

Na rust kwamen we goed uit de startblokken. Uit een mooie aanval scoorde Cas met een hard schot in de verre hoek.  Vlak daarna was er weer een goede aanval, na een mooie pass van Djem op Borg kwam Borg alleen voor de keeper en ronde hij cool af, 2-2.

Achterin hadden Cas en Daniël wat last van pijntjes, Enzo en Jeppe hadden wat last van de vallende ziekte ;-)  maar we bleven goed overeind. Één keer kwam die goede speler van VVSB er weer goed doorheen en hij scoorde ook weer. Ondanks dat we het betere van het spel hadden ging de wedstrijd nipt verloren. Maar we hebben goed gespeeld!

Daniël