DSO F5 - Meerburg F4

22 september 2014 10:00

Zaterdag 20 - 9 moesten we tegen DSO in Zoetermeer. Holden onze coach werd vervangen door Michel omdat tijdens de training van onze jongens Holden een flinke blessure heeft opgelopen. Holden hierbij nogmaals veel beterschap!

Achter elkaar aan reden we door de mist naar Zoetermeer.

De jongens stonden al te trappelen om een lekker potje te gaan voetballen.

Ons geduld werd wel op de proef gesteld want we moesten op het veld nog een kwartier wachten tot we het veld op konden en de wedstrijd kon beginnen.

Direct in de 1e minuut scoort Djem het eerste doelpunt voor Meerburg! Het team ging uit zijn dak en het tempo zat er goed in.

Bodhi die de keeper deze wedstrijd was hield voor ons de ballen goed uit het doel. Aan het eind van de 1e helft staat het 2 - 1 voor Meerburg.

De 2e helft begint en in de eerste minuut valt er weer in doelpunt, Nino scoort! De spelers moeten nog wel wennen aan de fluitsignalen van de scheidsrechter maar dat zal vast goed komen met onze jongens.

Het overspelen naar elkaar en de inzet was prachtig om te zien. Ze hielden elkaar goed in de gaten. Zou de wedstrijd van vorige week hun kracht hebben gegeven om vandaag de ballen in het doel te knallen? In ieder geval werkte het en was het een genot om naar te kijken.
Inmiddels staat het 4 - 2 voor Meerburg. En nu weet Bodhi weer in de laatste paar minuten, met de hulp van Daniël te voorkomen dat DSO nog een keer scoort. Jongens top gevoetbald! Op naar volgende week.

Verslag; Emie en Djem