Klinkende cijfers!

18 september 2014 16:30

13 september Alphense Boys F4 - Meerburg F4

Afgelopen zaterdag gebeurden er mooie dingen op het met dauw bedekte veld van de Alphense Boys.

Vele Meerburg helden wisten het net te vinden, de paar ballen die mis gingen waren hard en stevig ingeschoten.

Nino schoot bijna door het doel heen, Bodhi liet de keeper kansloos en Borg en Daniel besloten met z'n tweeën de bal erin te werken.

Keeper Daniel hield met mooie zweefduiken bal na bal uit zijn doel en de Alphense Boys konden niet anders dan met de staart tussen de benen afdruipen, op weg naar een straftraining penalty's schieten.

En dan was er ook nog de wedstrijd, waarin de tegenstander 17 keer het net wist te vinden, ondanks dapper en weerbaar werk van onze Meerburgse jongens.

Aan inzet en strijdlust geen gebrek, volgende wedstrijd meer positie houden en nog voor de penalty's proberen het doel van de tegenstander te vinden!

Verslag van Holden en Enzo