DE KOP IS ERAF…….

18 september 2014 16:15

Zaterdag 6 september was het dan zover; de eerste wedstrijd in competitieverband voor de F4 tegen Quick Boys F5.

De spelers gingen het veld met gezonde spanning op.

Het bleef nog even spannend want de tegenstander was vertraagd.

Na ongeveer 10 minuten kon de wedstrijd van start gaan.

Beide teams waren gewaagd aan elkaar; het was spannend om te zien.

De F4 ging tot het uiterste om de bal van Quick Boys af te pakken; er kwam nauwelijks een bal langs Luuk, maar hij moest dit vaak met wat kleine blessures bekopen (hoofd en trap op voet). A

ls Djem en Jeppe de bal te pakken hadden was er ook maar één kant die ze op gingen: die van het doel van Quick Boys.

Dat resulteerde dan ook in 2 doelpunten van Jeppe.

Borg, die de eer had om als eerste te keepen, heeft de nodige ballen tegengehouden, maar kon niet voorkomen dat Quick Boys net iets vaker scoorde dan de F4.

Met een eindstand van 5-2 en de eerste keer samenspelen in een wedstrijd heeft de F4 het goed gedaan voor de eerste wedstrijd van het seizoen.

Verslag door Dieu en Luuk