Meerburg F8 kampioen voorjaarscompetitie 2010!

25 april 2010 10:45

Met nog 1 wedstrijd te spelen in de voorjaarscompetitie is de F8 van Meerburg sinds gisteren (24/4) na een 5-2 overwinning op de F3 van Kickers '69 zeker van de kampioenstitel.

Het was de achtste overwinning in de voorjaarspoule waar verder ROAC F2, ARC F8, TAVV F3, SJZ F3 en de F3 van Kickers ’69 in zitten. De F8 = Abderrahman, Abel, Boris, Mark, Senna, Tim, Thom, Olivier en Yoa, het selectieteam uit de Champions League van vorig jaar, allemaal eerstejaars F spelers waar de gretigheid en speldrift vanaf spat.

Na een flitsende start in de najaarscompetitie besloot de KNVB al snel dat we 2 klassen hoger moesten spelen waardoor we al geregeld teams tegen kwamen die uit tweedejaars F spelers bestonden. Meer tegenstand dus, in de najaarspoule moesten we van de 9 andere teams uiteindelijk alleen Rijnvogels F4 en Lisse F5 voor ons laten. De voorjaarscompetitie speelde zich in dezelfde klasse maar in een volledig nieuwe poule af.

De slotwedstrijd is uit tegen SJZ F3 op 1 mei aanstaande.

F8 spelertjes: van harte gefeliciteerd, een klasse prestatie!

Rob, leider F8