Even voorstellen…Rens de Mooij

6 oktober 2013 9:30

Dit seizoen loopt Rens de Mooij stage bij de F-junioren van Meerburg. Rens is 17 jaar, woont in Leiden en volgt de Mbo-opleiding Sport en Bewegen.

Rens, wat doe je zoal bij Meerburg?
Ik help op maandag en woensdag bij de trainingen van verschillende F-teams. Bij de F4 ben ik ook bij de wedstrijden aanwezig en ik heb al eens een wedstrijd van de F4 gefloten.

Hoe bevalt je stage bij Meerburg?
Erg goed. Ik kan hier veel verschillende dingen doen en dat zorgt ervoor dat ik de spelers wat beter leer kennen. Twee neven van mij voetballen ook bij Meerburg, dat maakt de stage extra leuk.

Voetbal je zelf ook?
Ik heb gevoetbald bij Voorschoten ’97 en bij GHC.  Dit seizoen ben ik gestopt met voetballen. Voor mijn stage vind ik het wel een voordeel dat ik zelf heb gevoetbald.

Wil je later trainer worden?
Trainer worden is op dit moment niet echt mijn doel. Ik vind het wel erg leuk om de kinderen iets te leren. Na mijn opleiding wil ik naar de pabo en leraar worden.

Rens met F4-spelers Koen en Bram

Harry van NIEROP