F2 BLIJFT WINNEN

28 september 2013 14:30

Nadat Meerburg F2 de eerste vier bekerwedstrijden al had gewonnen, stond vanmorgen ARC op het programma. ARC is de absolute laagvlieger in de poule en niet geheel onverwacht werd ook deze hindernis door de ploeg van coach Jelle Korbee moeiteloos genomen.

De einduitslag van 7-0 was nog enigszins geflatteerd. Het spel speelde zich uitsluitend op de helft van ARC af en keeper Robin die meer op de middenlijn stond dan in zijn doel had behalve een paar terugspeelballen niets te doen. Toch blijft het lastig om te scoren als 2 keer 6 spelers zich binnen een straal van 5 meter rond het doel bevinden. En mede ook door de paal en lat bleef de uitslag nog enigszins beperkt.

De vorige wedstrijden van de F2 waren leuker geweest. Achtereenvolgens werd gewonnen van UVS F2, UDO F2, ASC F2 en Koudekerk F1. Toen lieten Billy, Dilant, Wout, Chiara, Milan, Sven, Robin, Cas en Joey zien dat ze een echt goede ploeg zijn, waarin iedereen zowel kan scoren als kan verdedigen.

Ondertussen werd afgelopen weekend in de voorwedstrijd van het eerste van Meerburg ook SJZ F1 met 4-0 verslagen. SJZ F1 staat over twee weken ook weer op het programma als de laatste bekerwedstrijd wordt gespeeld. Van de voorwedstrijd weten Chiara en de jongens alvast wat een derby is en dat die nooit verloren mag worden.