Mogen wij ons even aan U voorstellen?

8 september 2013 10:30

Hallo wij zijn de nieuwe F1 bij Meerburg voor het seizoen 2013/2014 en wij willen ons graag aan U voorstellen!

Voor de vacantie hebben we al een paar weken samen  getraind en hebben in die korte periode al veel geleerd.

Waar we veel aan doen tijdens de trainingen is techniektraining dit doen we altijd op de Maandagen.

Op Woensdag trainen we altijd kleine partijvormen, we moesten wel wennen aan de trainingen.

Ook hebben we voor het seizoen afspraken met elkaar gemaakt hoe om te gaan met elkaar op trainingen en tijdens de wedstrijden.

Wij hebben er heel veel zin in om het een leuk seizoen te laten worden, U kunt met enige regelmaat onze verslagen lezen op de meerburgsite.

Afgelopen Zaterdag speelden we de eerste bekerwedstrijd tegen RKAVV uit Voorburg dat begon heel sterk voor ons de eerste helft stonden we voor met 2-1, na de rust werd ons spel iets te rommelig, we wisten de rust in de verdedigen niet vast te houden, dat moeten we nog leren, waardoor de einduitslag 3-6 werd voor de bezoekers, die fysiek ook sterker waren.

Elke week ook foto’s van ons op onderstaande link:

Groetjes Meerburg F1 2013/2014