F11 ondanks een goede pot uit de beker

21 maart 2013 19:30

Bekervoetbal is alleen leuk als je ver komt.
De vierde ronde is geen slechte prestatie. Helaas had Voorschoten F10 het geluk aan haar zijde en Meerburg zeker niet.

De F11 is al een paar weken goed bezig. Drie weken geleden werd DOSR F4 al met ruime cijfers opzij gezet. Met 1-9 werd de hoogste score van het seizoen gehaald en dat terwijl er geeneens een Veense kermis was geweest.
Verleden week werd concurrent TAVV F2 met 3-1 verslagen. Dit ging niet heel gemakkelijk, maar dat kun je ook niet verwachten in een wedstrijd met een directe concurrent.

Op de eerste lente dag van het jaar mocht de F11 op woensdagavond in de vrieskou aantreden op het troosteloze complex van Voorschoten.

Waar bij Meerburg de kantine (bijna) altijd open is voor een bakkie werd dit ook bij een grote club als Voorschoten verwacht. NIET DUS.

Op veld 97 werd gewacht op de tegenstander om te mogen beginnen. Bij twee jongens van Voorschoten stond F10 eerder voor de leeftijd dan voor het team, maar goed. Deze twee waren dan ook zeer gevaarlijk met afstandschoten.
Ondanks de uitslag van 5-1 doet vermoeden was de F11 echt het betere team en hebben de jongens echt goed gevoetbald. Het geluk zat deze avond bij Voorschoten en zeker niet bijna Meerburg.

Op twee fronten strijden was zwaar en vanaf nu kunnen de jongens zich volledig op de competitie focussen.

Zaterdag kunnen we dus weer aan de bak, dan moeten we tegen de koploper.
11:30 op het Meerburgcomplex met gelukkig weer een bakkie koffie.

FELF