Meerburg F1 wint NKS Sportinstuif op indrukwekkende wijze

5 januari 2013 21:15

Afgelopen Zaterdag 5 januari speelde de F1 van Meerburg een zaalvoetbaltoernooi NKS Sportinstuif in Zoeterwoude Dorp en won daar de 1e prijs.

ZOETERWOUDE-DORP, Klaverhal

Het jaar 2013 is amper 5 dagen oud of Meerburg F1 heeft zijn eerste prijs binnen.
Op het NKS instuif zaalvoetbaltoernooi hebben de rasvoetballers van dhr Berk toegeslagen en de eerste plaats behaald.

In een poule met vijf tegenstanders uit de regio werd achtereenvolgens gewonnen van Quintus (Kwintsheul) 2-0, Bernardus 4-0.
3-0 van het technisch begaafde team Quick steps uit Den Haag, om vervolgens toe te slaat tegen SJZ, 7-0.

De spelers waren in alle wedstrijden gretig en fel.  Duels werden, soms eenvoudig, gewonnen en er was een hoog gehalte van de zgn. 'gun-factor' in het team aanwezig.
De vrije man werd goed gevonden, met goed combinatiespel werd de tegenstander eigenlijk gewoon overrompeld.

In de laatste wedstrijd tegen Hazerswoudse Boys kreeg de F1 te weinig, geen van de vele kansen werd verzilverd, maar door knap keeperswerk en koelbloedig verdedigen werd gewoon de nul gehouden. Met dit gelijke spel en 16 doelpunten voor en nul tegen was de eerste plaats een feit en kon de grootste beker (zonder grote oren) in ontvangst genomen worden.
Al dit moois nu doortrekken na de winterstop!

Het was ook voor de aanwezige ouders een mooi schouwspel. Wie van bijna alle doelpunten wil nagenieten: ga naar onderstaande link. Wat je allemaal niet kunt doen met een Iphone en een handige bewerker, Top Rob.

Trotse begeleiders,
Geert-Jan en Ard.