Meerburg F1 twee stapjes hoger op de 'Leer-curve'.

4 november 2012 15:15

Het was een vroegertje voor de spelers (en ouders) van de F1 vandaag, aftrap om 08:45 in Lisse.
Na een bespreking in een wat muffe kleedkamer, werd met gedrevenheid de warming-up gedaan.
Het rondootje zette iedereen op scherp en zo werd er ook gestart. Scherp en gefocust.

Vooraf was door Andre duidelijk gemaakt wie er in de basis startte en wie er wissel stond, ook was voor de jongens duidelijk wie er wanneer gewisseld werd.
Dit gaf rust in het team en konden de spelers hun taak uitvoeren die ze hadden mee gekregen.

Direct was Meerburg fel en werden we in de voorbereiding nog overklast door Lisse, daar was nu geen sprake van.
Met een nieuwe laatste man, Frenk (Man of the Match), werd er goed druk gezet, er was voor Lisse geen doorkomen aan.
Onze beck's hadden hun directe tegenstander goed onder controle. Halverwege de eerste helft werd na een goede voorbereiding van Stijn en slim doorlopen van Joppe de bal in het Lisser doel gejaagd.
Het veld overwicht werd zo goed weergegeven.

Na de rust ging het iets minder, Meerburg was iets minder fel, wel waren er kansen op de 0-2, maar helaas halverwege de tweede helft en binnen drie minuten stond het 2-1 achter.

Zo van de zijlijn hebben we een goede wedstrijd gezien van ons kroost, veel beter dan vorige week.
Met deze inzet en felheid van jullie zal de eerste overwinning in de competitie niet lang op zich laten wachten.
We kijken uit naar volgende week, Blauw-Zwart uit.

Actiefoto's op volgende link

Ard