F11 ongeslagen door in beker

4 oktober 2012 21:15

Afgelopen zaterdag heeft de F11 ook haar zesde en laatste bekerwedstrijd gewonnen.
Het volle pond voor deze jonge ventjes.
Nu 3 weken rust om ons mentaal voor te bereiden op sterkere tegenstanders in de competitie.

Na zeges op achtereenvolgens UDO, SJZ, Alkamia, UVS en Voorschoten kon de F11 afgelopen zaterdag al de eerste plek veiligstellen. Hierbij zou een gelijkspel volstaan. RCL wilde hier echter niet graag aan meewerken.
De eerste tekenen leken op een makkelijke middag. Binnen de minuut hadden onze jongens de bal al in de touwen hangen van het RCL doel.
RCL werd hierdoor echter gelijk wakker en er ontstond een echte wedstrijd.
Dit bleef het beeld van de hele wedstrijd en zo stond het vlak voor tijd 2-2.

Hier mochten we absoluut niet ontevreden over zijn.
Wie denkt dat er bij F junioren geen corners netjes hoog bij de tweede paal worden neergelegd om vervolgens keurig te worden binnen gekopt die heeft het mis.

Met dit prachtige slotakkoord pakten we toch weer de volle winst en konden we een klein feestje vieren.

Nick, Tom, Stef, Tommy, Billy, Pepijn, stefan, Bram en Matz kregen als beloning een zak chips voor deze keurige prestatie.
Nu even een paar weken rust om ons op te laden voor de echte competitie.
Dit zal een stuk zwaarder worden.
Bron: fototgraaf: Hennie Mooijekind