F7 sluit af met toernooiwinst

22 mei 2012 18:30

Afgelopen zaterdag speelde de huidige F7 zijn laatste wedstrijden op het toernooi van KMD Wateringen. Volgend seizoen zwerven de spelertjes uit over de F1, F2 en F3, dus een laatste kans om nog eens lekker samen plezier te hebben.

Vaste rots in de verdedigingsbranding Jesse was er niet bij deze keer, dus posteerde coach Gertjan Luca en Julian achterin. Met Vigo deze keer wisselend centraal op het middenveld en voorin ontvouwde zich een super offensief strijdplan.

De eerste wedstrijd ging even gelijk op, maar na 5 minuten begon het geweldig te lopen bij Meerburg. Na een paar klinkende overwinningen stonden de jongens ruim aan kop in de poule. Zo speelde Tijn, niet eens helemaal hersteld van een voetblessure, in de tweede wedstrijd zijn kop grotere bewaker helemaal weg, Ot maakte weer eens een prachtig doelpunt, Naut werkte een penalty onhoudbaar in de touwen en Tim deed dat met een hoekschop. En Joppe maakte natuurlijk weer vele mooie en lange rushes op links.

Een gelijkspel in de laatste wedstrijd zou volstaan, werd vooraf berekend. En zoals zo vaak, werkt die luxe contraproductief. De F7 kwam wel snel 1-0 voor, maar moest verrassend een gelijkmaker incasseren. Prachtige solo's, zoals een indrukwekkende van Vigo, werden steeds niet met treffers bekroond. Gelukkig ging de tegenpartij erg slordig om met de corners die ze op het laatst zowaar kregen. Het einde wedstrijdsignaal dat door de luidsprekers schalde kwam als een bevrijding, de buit was binnen!

Alle spelertjes van de F7, gefeliciteerd en veel plezier in je volgende team!