F6 vecht zich tot twee keer terug

21 april 2012 17:30

In onze zware competitie hadden we zaterdag weer een tegenstander die ons ligt en die aan ons gewaagd is: Sportlust '46 uit Woerden. Werd het daar al een leuke wedstrijd, die helaas verloren ging, nu op Meerburg was het weer een fijne partij. Alleen de uitslag werd een andere dit keer.

Met de leider als gelegenheidsarbiter en twee capabele vervangers langs de lijn voor de coaching en de wisselbeurten, meenden we een goede kans te maken op onze derde competitiezege.

Toch kwamen we achter, en weer achter, maar we vochten ons knap terug in de wedstrijd, tot twee keer toe. We speelden goed samen, hadden oog voor elkaar en we kwamen echt zelf aan voetballen toe. Zo is het ook veel plezieriger.

We leken te gaan rusten met een 3-1 achterstand, tot de doelman van Sportlust een hoekschop van Ouassim in zijn eigen doel sloeg. Vlak na de limonade kwamen we weer met twee doelpunten verschil achter, maar we wisten met ons enthousiasme terug te komen tot 4-4, zodat we een punt overhielden aan het duel. De drie andere goals waren opnieuw van Ouassim, en van Marius.