Nieuwe sterren aan het firmament, even voorstellen RKVV Meerburg F15

8 januari 2012 14:00

De F-jes van RKVV Meerburg hebben er een nieuw elftal bij, de F15. De Champions League barstte van de talentjes en Wout Knottnerus, Nathaniƫl Artist, Thymo van Keulen, Joey Arends, Milan Verhoeven, Dilant Korbee, Ruben van den Bosch, Sven van der Klaauw en Jurre Meijberg vormen samen de F 15, uitkomend in de 10e klasse en spelen een voorjaarscompetitie.

Het belooft veel goeds want de ingespeelde F6 van Oegstgeest bleek niet opgewassen tegen het nieuwe Meerburg team. De wedstrijd werd met 5-4 gewonnen en dit zonder dat het team ook maar een keer met elkaar samen heeft gespeeld.

Onder leiding van Arjan Knottnerus en Martijn Meijberg zullen de spelertjes te zien zijn in Zoeterwoude en omstreken. Plaatsen zoals Nieuwerbrug, Bodegraven, Hazerwoude worden aangedaan en de titatenclash tegen SJZ zal in deze competitie de kers op de spreekwoordelijke appelmoes worden.

We zien er naar uit om samen met de jongens er een leuke competitie van te maken en zullen jullie middels foto’s en wedstrijdverslagen op de hoogte houden.
klik hier voor de standen & uitslagen