Meerburg E10 - Rijnvogels E7

7 april 2013 12:30

Meerburg E10 begon aan de uitwedstrijd tegen de Rijnvogels E7, dat 1 plaatsje hoger op de ranglijst stond dan wij. De thuiswedstrijd hadden wij al met 5-1 gewonnen,dus het beloofde een mooie wedstrijd te worden, met als inzet de vierde plaats!

De wedstrijd begon tien minuten te laat , omdat de scheidsrechter er nog niet was,eenmaal begonnen,speelde wij in onze sterkste opstelling,met 4 wisselspelers, wat eigenlijk te veel was.

Na 5 minuten maakten wij al snel de 1-0 via een mooie combinatie,LARS schoot hem er keurig in.Meerburg was een stuk sterker,en liep al snel uit naar een 3-0 voorsprong,door twee doelpunten van STEFAN!!
Na de limonade,werd de hele verdediging gewisseld,wat niet echt goed uitpakte,en dus kwam de tegenstander nog terug tot 3-2.
Na weer gewisseld te hebben, maakte STEFAN gelukkig de 4-2 wat genoeg bleek voor de overwinning.

De tweede helft werd ingekort met 10 minuten, door de scheidsrechter,wat wel een beetje vreemd was,maar dit maakte gelukkig voor de
uitslag niet uit!!
Keeper FLORIS en de verdedigers LUUK en LUCAS speelde wederom een prima wedstrijd,de verdediging zat goed in elkaar!!
Eigenlijk heeft iedereen een prima team prestatie geleverd!!!

Man van de wedstrijd was spits STEFAN,hij maakte 3 doelpunten!!
Volgende week de lastige uitwedstrijd tegen Foreholte E7,wat op een tweede plaats staat!!

Nog even de stand:
      Sjz E4------------- 36 punten