Wedstrijdverslag FC Lisse E7-Meerburg E7 zaterdag 2 maart 2013

5 maart 2013 12:30

Na de het eerste verlies van het seizoen tegen de nummer 1 Rijnsburgse Boys moesten de jongens van E7 weer aan de bak.

Met 2 afwezigen, de laatste man Bas en de keeper Daner ! begon de wedstrijd met Haley op doel.
Al snel kwam de inval keeper Robbert het team versterken.
Het was duidelijk dat de mannen het verlies van woensdag nog van zich af moesten schudden.
Ze kwamen wat moeizaam op gang. Dilhan was nog niet fit, maar wist toch een mooie goal te maken.

Dat Haley weer in het veld kwam in plaats van keeper bleek een “schot in de roos” met een beetje geluk maakte hij een doelpunt om  na de rust er een hattrick van te maken.
Hovhannes wist de andere goal ook 2 x keer te vinden. Om het doelsaldo nog op te krikken schoot Joris er ook nog één in.
Het bleef spannend, Lisse had nog een paar mooie acties, maar wist de bal niet tussen de palen te krijgen.

Robbert haalde nog een paar schoten van de lijn en hield de 0 vast. Voorin bij Meerburg waren nog een paar mooie kansen, maar het geluk was op en de jongens verlieten het veld met een mooie 7-0 winst.