Wedstrijdverslag Meerburg E4 – UDO E3

25 november 2012 10:00

Op de vroege ochtend van zaterdag 24 november stonden onze jongens en meiden van de E4 gereed om weer op het grasveld van Meerburg de wedstrijd tegen UDO E3 te spelen.

Met een matig zicht vanwege de mist,  gingen ze goed van start er werd leuk getikt maar net niet voldoende voor een goal. Zeker 5 kansen en geen doelpunt. Jammer, maar toen schoot Aydin ineens  van een mooie afstand en het stond 1-0. UDO had tot zover ook niet veel in te brengen, na een klein  misverstand achterin kon UDO intikken en werd het 1-1. Met nog wat mogelijkheden aan beide kanten werd de rust bereikt. Na het praatje van Joey en de limonade gingen we de tweede helft in. UDO was net iets eerder bij de bal en toen werd het wat drukker voor het doel van Marijn,  maar daar stond hij  echt goed in de weg. De verdediging hield goed stand en ja hoor na een mooie voorzet van Bob kon Belen,  de 2-1 scoren. De inzet bleef goed en door een foutje van UDO kon Cian de 3-1 maken.
Dat is mooie eindstand.

Na deze mooie prestatie ontvingen de jongens en meiden een zakje chips, want Bob en Alex waren jarig geweest. Bij deze nog van harte gefeliciteerd.

Als laatst gaan de ouders onder het genot van een bakkie koffie (om warm te worden) de wedstrijd analyseren. Echt voor iedereen de complimenten voor hun inzet en ja hoor, één vader is gek op de twee meiden uit de achterste linie. Het leek erop dat de ouders zelf hadden gespeeld, of zijn we met ze allen zo trots. Laten we het daar maar op houden.

Volgende week mogen we naar voorschoten voor de beker, dus we gaan er weer voor met kids, ouders en natuurlijk  onze Joey en Tim..

Een trotse moeder.