E10 boekt verdiende overwinning

19 november 2012 23:15

Uit tegen Rijnsburgse Boys E-10, voor het eerst weer op kunstgras. Tijdens deze wedstrijd heeft Meerburg E10 laten zien dat het team elke week beter wordt.

De eerste helft begon gelijkwaardig, waarbij Meerburg wel gevaarlijker bleek. Onze laatste man hield de spits van Rijnsburgse Boys goed in de gaten daar door kwam deze niet tot scoren. Voor ons waren er veel kansen, maar net naast of over of de keeper zat er tussen. Halverwege de eerste helft scoorde Stefan na een sterke solo, en 0-1en dat was ook de ruststand.

We begonnen de tweede helft met wissels, en al snel scoorde nogmaals Stefan. En daar na Mila haar tweede treffer in de competitie.

Hierna werd het een pittige wedstrijd meer duwen trekken door Rijnsburgse Boys, waarbij we de scheids zeker niet mee hadden,  vanuit de achter linie kwam de laatste man van Rijnburgse Boys op zetten naar de midden lijn en alles wat hij tegen kwam boste hij ondersteboven uiteindelijk liep hij tegen Niels aan. Niels kreeg nog een schop tegen zijn hoofd, trainers en leiders boos, vrije trap voor Meerburg en kort voor tijd scoorde Kevin na een mooie opbouw met een strak schot en was  het 0-4.

De eindstand 0-4.

Voor het eerst dit seizoen de 0 gehouden, erg knap gedaan jongens en meisje.

De reporters,

Peter en Meindert