Meerburg E10-Vvsb E4

10 november 2012 21:30

Meerburg begon prima aan de wedstrijd,en had ook het beste van het spel,alleen werd er vergeten om te scoren!!

De regel is dan ook, als je zelf niet scoort dan doet de tegenstander het wel.Wij gingen dus met een 1-0 achterstand de rust in..

Na een aantal omzettingen in het team kregen wij nog wel genoeg kansen,maar het scoren lukte niet vandaag..

Uiteindelijk werd het toch nog 4-1 voor Vvsb,een score die niet nodig was voor ons..
Uitblinkster van deze wedstrijd was Mila! Zij speelde erg goed,en scoorde ook nog..Toppie Volgende week weer voor de winst...