Westrijdverslag ARC E9 - Meerburg E10 ( 4-3 )

22 september 2012 20:45

Afgelopen zaterdag speelde meerburg de uitwedstrijd bij Arc...
Wij speelde eindelijk met ons eigen team,wat voor het eerst compleet was..

Iedereen had er zin,en dat leverde een prima eerste helft op,waarin meerburg de betere ploeg was..

Na de limonade, was Arc wel wat sterker, maar bleef het gelijk op gaan,uiteindelijk gaf de scheidsrechter een onterechte vrije trap, dat helaas een doelpunt werd!
Meerburg heeft een prima wedstrijd gespeeld,en had eigenlijk meer verdiend, dan deze nederlaag,wel een hele leuke wedstrijd, waarin wij zeker niet minder waren dan onze tegenstander Arc.

Voor de teamgeest was het toppie, dat wij voor het eerst gingen verzamelen bij de kerk,om zo gezamenlijk naar Arc te gaan!!

Ook leuk dat er zo veel ouders waren voor de support..

Volgende week spelen wij weer een thuiswedstrijd tegen Alphen E4 om 8.45 uur

Tot volgende week allemaal!!!