E5 verliest van zichzelf

22 september 2012 20:45

De E5 wacht nog altijd op zijn eerste overwinning. In de uitwedstrijd tegen UVS was de E5, zoals in alle voorgaande wedstrijden, allerminst kansloos.

Hoewel de 7-3 uitslag anders doet geloven was Meerburg sommige delen van de wedstrijd zeker niet de mindere. Veel kansen, maar heel vaak ontbrak het net aan dat laatste zetje.

Zoals het in het voetbal dan gaat: dan scoort de tegenstander, die net wat leper was. Dat laatste zetje zat ook in het fysieke verschil tussen 1e en 2e jaars Etjes, en gewoon slordigheid en gebrek aan concentratie.

Een echte zwevende terrier zou het team goed hebben gedaan. Desondanks hebben de mannen dapper gevochten. Zoals de trainer van de tegenstander zei: het hangt soms gewoon in de lucht, zo onverklaarbaar is voetbal. Ook hij wees naar het verschil in leeftijd. Als dat zo is, dan komt alles vanzelf goed.... volgende week gaat de E5 er gewoon weer vol tegenaan!

groet,