E9 redt het niet tegen Nicolaas Boys: 1-4

17 september 2012 16:30

Zaterdag stonden we al vroeg op het veld voor een mooie warming up voor de wedstrijd tegen Nicolaas Boys.

De wedstrijd begon gelijk op en na tien minuten kwam de stand 1-0 op het bord door een treffer van Abdi. Nog voor de rust kwamen de Nicolaas Boys langszij door een bal langs de doelman te plaatsen. Daarna verloor de E9 de controle over het spel. Er werd niet meer goed overgespeeld en de ruimtes werden niet benut. Er kwam nog wel een aantal kansen maar aan de andere kant kregen we doelpunt na doelpunt om de oren: 1-4. Het is bij voetbal belangrijk om altijd op je teamgenoten te letten zodat je de bal goed kan afspelen, dat ging zaterdag niet altijd goed. Iedere speler is deel van het team, laten we dat ook niet vergeten, want alleen met z’n allen gaan we het redden.

Opstelling: Thijs – Samuel, Sacha, Sam – Daan, Abdi, Isa

In de tweede helft ging Sam op doel en Thijs in de aanval. Abdi schoof toen terug naar de verdediging. Pepijn was geblesseerd en Steyn was afwezig.

Volgende keer maar weer beter!

Frans van der Mark, leider E9