MB E3 verliest. Geen Big Mac voor Frank Paap

16 september 2012 12:15

Afgelopen zaterdag verzamelde Meerburg E3 om 9:00 uur bij de McDonald’s in Leiderdorp.
De reis ging naar Woubrugge waar we het tegen de plaatselijke E1 moesten opnemen. Op papier een zware tegenstander die de eerste drie bekerwedstrijden ruim gewonnen had.

Tijdens de warming up werd snel zichtbaar wat voor een fysiek sterke tegenstander Woubrugge is. Voornamelijk 2e jaars E junioren en gemiddeld 1 kop groter.

Het krachtverschil werd al snel duidelijk. In de eerste helft kwamen we met 3-0 achter te staan.

Totdat Meerburg E3 een corner mocht nemen halverwege de 1e helft. Kas nam met gevoel de corner en Yannick kopte de bal er haarfijn in. De ruststand was 4-1 en uiteindelijk ging de wedstrijd verloren met 8-1.

Ondanks de uitslag hebben we goede dingen gezien. Robin met een paar knappe reddingen, de werklust van Koos en het gevaarlijk opkomen van Bengt wat een paar doelpogingen opleverde.

Meerburg E3 wil ook nog Max Verbeek  bedanken om de het elftal aan te vullen. Met al een wedstrijd in de benen is Max naar Woubrugge gekomen om met de E3 mee te spelen zodat er gewisseld kon worden.

Wanneer we de volgende keer bij de MacDonald’s verzamelen en de drie punten mee naar huis gaan komen we zeker een Big Mac bij je brengen Frank.

MB E3.