Quick-Boys E2– Meerburg E2

10 september 2012 22:45

Vandaag moesten we tegen Quick- Boys E2. Deze ploeg had de eerste 2 wedstrijden ruim gewonnen dus we wisten wat ons te doen stond. We moesten ons goede spel dat we de afgelopen weken een paar keer hebben laten zien de hele wedstrijd volhouden.

Quick-Boys begon zeer sterk en voor we het wisten stonden we met 1-0 achter. Doordat er achterin niet met onze man werd meegelopen.  5 minuten later stond het al 2-0 nadat we de bal waren verloren in de aanval en niet snel genoeg ons mannetje opzochten. Na deze goal lekken we echt wakker geschud want we kregen steeds meer kansen na goed combinatie spel. Dat resulteerde ook in een schitterende goal van Sam na een schitterende voorzet van Sjoerd 2-1. We gingen steeds beter spelen we kwamen steeds meer in het spel dat we wilden spelen. Achterin kwamen we een paar keer goed weg. Nadat we de bal achterin hadden veroverd. Gaf Thom een schitterende bal naar Sam die  1 tegen 1 kwam met de keeper en hem schitterend achter hem het doel in schoot. We waren nu zeker gelijk en de wedstrijd kon nog alle kanten op gaan.

In de rust gaven we de spelers aanwijzingen zodat we de wedstrijd naar ons toe konden gaan trekken.

Maar Quick-Boys kwam er sterk uit de kleedkamer en wist ons halverwege te verassen met de 3-2. Quick Boys kwam steeds vaker vrij voor de keeper maar door erg sterk keeperswerk van Robert bleef het 3-2. Na een mindere fase van ons scoorde Quick Boys nog 2 keer 5-2. Het spel schommelde weer over en weer en Emil zorgde voor het slot akkoord en scoorde in de kluts met een schitterende omhaal de 5-3 de eindstand.

Helaas niet gewonnen het geluk was er vandaag niet bij de aanval. Maar de verdediging had daar in tegen erg veel geluk na heel veel ballen op de paal.

Leiding E2